domingo, 14 de octubre de 2012

EL MAG FA DESAPAREIXER AL PLATGES D'ALACANT

L'orba s'ha enfrontat hui, diumenge a les 16:00 al Playas de Alicante, aconseguint un 4-2 a favor molt enganyós. L'orba a fet bon partit, però des-de el meu punt de vista a segut el mes fluix d'els tres que ha jugat en la Marjal, en lo que ha bon joc es referix, perquè ganes se'n han posat, però lo important es que els tres punts s'han quedat en casa. En la primera part joc poc vistos per el dos equips, però una genialitat de Vicentet emportant-se un rechas i fent-li una vaselina perfecta al porter alicantí, a posat el 1-0 al marcador.. Desprès ocasions per els dos costats pero poc encert i aixina arrivem al descans amb 1-0. La segona part apenes començar Vicent tornava a traure la vareta magica i altravolta de vaselina batia al porter i posava al 2-0. Poc després marcava el Playas i posava emoció al partit, però Vicent controla un baló des-de l'esquerra i tira un pase a l'altra banda que estava Alex i el deixa d'avant d'el porter, este bat al porter per baix cames. Minuts desprès Mari que havia treballat molt durant el partit, igual que la resta d'els seus companys, posa el 4-1 al marcador donat tranquil·litat a la afició. En el desconte marcaria el Playas posant el 4-2 definitiu.

Per l'orba an jugat: Ra, Xavi, Paski, Pep Server, Adri, Borja, Pastor, Ivanet (Javi Maca), Alex (Pep Xaló) , Vicentet, Marí (Juvi). Victor es quedava sense jugar per problemes fisics.

Que ningú M'alinterprete la crònica pensat que el que vullc dir que Vicent a guanyat assoles, tot el equip ha lluitat molt i han estat molt be, però he volgut ressaltar la figura de Vicentet perquè crec que ha marcat un poc la diferencia, els que em coneixes saben el que vull dir.

18 comentarios:

  1. si si Mari va treballar molt pero amb la boqueta... ROBERTO TITULAR
    ANONIM 88

    ResponderEliminar
  2. un video resum del partit
    C.F. ORBA - PLATGES D'ALACANT 4 - 2
    copieu i pegeu el enllas

    http://www.youtube.com/watch?v=DTlgI0dP0cg

    espere que disfruteu del video encara que no siga mol profesional
    si vos agrada puncheu me gusta i provare de fer el proxim millor

    ResponderEliminar
  3. lo que sents cuello Roberto titular i Mari a la grada
    RADIKALS TRINQUET

    ResponderEliminar
  4. No parles en nom de un grup, si es la teua opinió posa el teu nom, es mes facil, lo unic que hiha que tindre es un poc de valentia. jo sempre que escric algo tinc com a costum posar el nom. Deuries preocuparte mes de qui deu ser titular en el teu equip de futbet. Demanar la titularitat de un jugador sense estar dins l'equip, saber que pasa durant la semana, les pocicions en les que juga cadascú, l'esions, imprevistos, qui abandona el entreno d'el divendres sense firmar una convocatoria, qui arriba tard a la citació, prodria estar mig dia etc.......Es molt bonico, el entrenador esta semana en el viatge alacant pasará unes 12 hores amb els jugadors, estaria gracios que mentre tu estas al teu aire durant la semana, tu justament tingueres de dir el que te de jugar. Aixo ho pots fer al teu equip, pero açi la cosa es diferent. Posa el nom i si vols un dia ho xarrem, si no el poses, que no el posaras, tambe ho podem xarrar.
    CUELLO
    PD: jo sempre pose el nom, perque no amage res. Aplicat!!!!

    ResponderEliminar
  5. L'any passat vau fer el mateix amb el PANA i fa dos anys amb el BESO crec que aixo s'acabara molt pronte....
    RADIKALS TRINQUET

    ResponderEliminar
  6. Que mania tenen els entrenadors de deixar a la banqueta als jugadors que estan en millor forma en un moment de la temporada !!!!! Será posible!!!!!

    CUELLO

    ResponderEliminar
  7. Al fi i al cap, l'Orba son Vicent i 10 más

    ResponderEliminar
  8. xeeeee jo en pensava que era Mari i 10 mes......

    ResponderEliminar
  9. Poseu algo de trellat perfavor.

    ResponderEliminar
  10. canet si estas fustrat x no poder juar o per no poder menejarte no tokes els ous xk no eres ki parlar . marí

    ResponderEliminar
  11. jo pose lo ke en dona la puta gana per aixo soc major de 18 anys i si hi ha algu ke en te ke dir algo de lo k faig es mon pare.... estamos
    MARCOS CANET

    ResponderEliminar
  12. Canet, no tens ni idea de lo que es l'Orba.
    L'orba es mes que Vicent i 10 mes,hiha un entrenador, en carnet, hihan molts directius fent faena, hihan empreses que posen diners, 22 jugadors entrenant 3 dies a la semana, aficcionats que van al camp i fora d'el camp, encara que es torne a les onze de la nit, hiha un preparador que no cobra un duro, ho fa pels colors. Comenta el que vulges pero no faltes al respete al club, si pot ser.Per cert estic orgullosisim de tindre a els 22 jugadors que hihan en fitxa en l'Orba.
    CUELLO
    PD: JO POSE EL NOM SEMPRE NO DEPEN D¡EL QUE FATJA ANTES.

    ResponderEliminar
  13. A mi no em va tirar ningú de l'equip, ni la seva conducta va influir en res, de fet sempre m'he sentit volgut en l'equip, inclús ara. Vaig marxar jo perquè era el primer que sabia que no aportava (ni em venia en gana) aportar tot el que podia i deuria, per això vaig decidir acabar. Motius personals, dels quals n'estic ben content, varen fer que aquella locura i necessitat que sentia jugant a futbol amb 18 o 20 anys, anys més tard no les tinguera. El futbol va deixar de ser una satisfacció per convertir-se en una càrrega, i quan arribes a eixe punt sóc partidari de plegar i anar-me'n, en tots els aspectes de la vida. Aquestes són les raons, i cap altra més, i molt menys cap conflicte amb Cuello o Camarena, dos persones a les que estime.

    Bessó

    ResponderEliminar
  14. Gracies Bessó. Jo he disfrutat molt vegent com jugaves al futbol, no en la ultima etapa, perque si diguera el contrari mentiria. Pero encara recorde el dia que vas debutar en lliga 2ª Regional seguent cadet, mos vas traure les castanyes d'el foc a xavals de 20 anys i molt mes.Un gol que vas fer al Villalonga en la Marjal, en el juvenil, portant el baló de una area a l'altra. per cert m'el vas dedicar!!! jjjojjojojoj no m'en an dedicat cap mes ni antes ni despres. No havia fet cas a eixes paraules, pero ara estic mes tranquil.
    CUELLO

    ResponderEliminar
  15. Casi plore i tot Cuello ja ja ja ja
    MARCOS CANET

    ResponderEliminar
  16. dude que plores. per-ha plorar hiha que sentir algo. Si no sentira el que he dit, no ho recordaria despues de tant de temps. Espere que no plores mes, a no ser que plores de risa o de alegria, que tambe es pot plorar. Sort en Benidorm avore si dones la talla igual que la dona l'Orba .c.f, en la mitad et podries conformar.
    CUELLO

    ResponderEliminar