viernes, 14 de octubre de 2016

BAIXA VELOÇ



Dilluns a les dues de la vesprada rebia un wassap que canviaria de colp la meua alegria pel començament de lliga de l’Orba c.f. En tot somni hi ha alguna ombra, no podia ser tan bonic. El missatge era del fill del vent, que volia parlar amb mi. Reconec que per un segon en va passar pel cap el que anava a passar. Però quan Bati Gata en deia que volia la baixa el meu cos entrava en estat de shock. No sabia que dir-li fins que vaig poder reaccionar, veia que perdia rapidament a un dels meus jugadors preferits, jugador que jo personalment anava a buscar per mitjà d'Adri G fa ara quasi 2 anys. Bati al·legava que volia jugar més i que veia que el nivell hi havia pujat, damunt la seua fenia, no el deixa entrenar. Jo intentava girar-lo, justament dos dies abans havia sigut uns dels grans culpables de la victòria de l’Orba en El Campello. Però ell volia la baixa i d'ai no podia traure'l. Li vaig dir que primer buscara un equip que acceptara que jugue sempre sense quasi entrenar, i la baixa la tindria en quant ell vullguera, açò és l’Orba. Si és que ja tenia equip que parlara en David Ruiz i tindria la baixa a l'instant. Per últim li vaig demanar, parlara míster, possiblement ell li podria prometre els minuts que jo com a directiu no podia. Bati també és un jugador molt, molt important i volgut pel míster. Prova d'açò és que Bati va ser fitxat sense quasi poder entrenar, d'avant de gent que va entrenar molt dur. Açò és una de les coses que més em dol, que després d’haver avisat moltes voltes, que abans de fer les fitxes el que no ho tinguera clar ho diguera, que ara en només 4 partits algun jugador puga tirar-me en cara això. Realment no és molt ètic i en aquest cas no parle de Bati, parle de cara al club.

Després uns dies de pensar, reconec que no he pogut llevarmeu del cap en facilitat i ara en gelat. Bati és el octau jugador en més minuts fins ara per darrere Ra, Torrens, Pastor, Adri P, Chola, Romera i Palomino. Està en els mateixos números que Bati Orba, Vicen i Guari. Tenint en conter que de 4 partits un no ha pogut assistir per feina, justament partit que l’Orba va anar en 13 jugadors i Fonty (porter suplent), en un acte d'honor va haver de jugar de jugador. Ho siga que de poder vindre haguera jugat segur. Dic açò, simplement per informar i per si algú li ha pogut calfar el cap, dient que en el seu equip va a jugar més. El que jo pense, en gelat, com he dit abans, és que a un costat la bascula, estava l’Orba, amics que té en l’Orba, la bona relació de la seua parella en l’Orba, la bona marxa de l’equip fins ara i moltes més coses, però a l’altre costat la bascula hagut altra cosa que ha pogut més que tot, la no convocatòria en el primer derbi comarcal. I si pense açò, és per l'estadística abans mencionada. A mi personalment a part d'un gran disgust, per la professionalitat, bondat, qualitat futbolística, generositat, la simpatia i constància de Rosario, el bon comportament dels seus pares en tot moment i moltes coses bones mes, em deixa una espineta clavada. Tal volta no he sabut detectar el seu malestar, ja que estava totalment confiat que era el jugador que no anava a perdre mai. Pense això mà fet descuidar-lo un poc, no mimar-lo com calia. I a causa de la seua bondat i a la seua absència en els entrenes, SEMPRE PER FEINA, no he pogut detectar res i ma rebentat en els morros. Ja per últim dir que tornaria a anar per ell mil voltes i que si d'ací a 5 minuts volguera tornar, el voldria al meu equip sempre. Perdoneu si s’ha fet llarg, però era el que mereixia un jugador exemplar, que està lligat a la història d’Orba pel primer ascens en l’historia i la primera lliga en 1a i la consecució de la permanència. EL FILL DEL VENT DEIXA L’ORBA COM NO PODRIA SER D’ALTRA MANERA, AL SPRINT. SORT AMIC.


1 comentario: