domingo, 7 de agosto de 2016

OOHHHHH CAPITÀ EL MEU CAPITÀ

Arribat l’hora de donar la pitjor notícia que he tingut que hagut de donar en els més de 12 anys que porte com a directiu de l’Orba. La part positiva és, que no és cap lesió, malaltia ni res paregut. L'única raó per la qual he tardat tant a publicar-ho, és que pensava que podria ser un mal son i que despertaria i em donaria conter que no era veritat. He deixat passar el temps, però no era un mal son. El jugador més important de tota la història de l’Orba, sense cap dubte, no defendre la camiseta taronja amb el 5 a l’esquena, dins del camp. Perquè des de fora continuara trencant-se l’ànima per l’equip. Com ja podreu intuir, VICTOR MIRALLES LLORET, més conegut com a BOU, capità de l’equip orber no jugara en l’Orba ni en cap club aquesta temporada. Tot començava al mes de juny, en un sopar mà a mà que jo li devia al capi. Allí em comunicava que tenia molt mal continuar, que necessitava temps per als estudis. La conversa es va allargar, intentava transmetre-li tranquil·litat. Vam quedar que ell en calma seu pensaria, jo li vaig oferir diverses opcions, però vaig veure que hi havia poques possibilitats. Setmanes després en altra conversa, vaig notar altres sensacions, la cosa podia canviar, encara que a la fi no va ser així. Un dia abans del primer entrene, es confirmava el pitjor. El club mantenia la notícia en secret, per tal que no eixira a la llum i poguera produir un efecte roín en la plantilla, a causa de la importància del jugador tant en el camp com en el vestuari. Quan es donava la notícia a la plantilla. El Míster li a donat a Victor totes les facilitats que volguera, privilegis i altres. Però Victor és un home de cap a peus i no sap anar a mitges, ni vol cap tipus de privilegi. Els que el coneguem saben del seu compromís en l’Equip i també sabem que és un home que es vesteix pels peus. L'única condició que li he demanat finalment és que continue en nosaltres, en sopars, algun entrene i altres. En la mesura del possible. Des del club es va pensar retirar la camiseta del numero 5, com es fa en l'NBA. Per tal d'agrair Victor tot el que a fet per nosaltres, però no és farà finalment, encara que alguna cosa hi ha preparada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario