jueves, 29 de septiembre de 2011

BAIXA INESPERADA


La semana pasada vaig rebre una telefonada que em va deixar gelat, em va pillar de sorpresa. La cridada venia de Jose Llagaria i em cridava per-ha dirme que deixava el futbol, una greu lesió en el pubis, que venia de molt arrere pero que en el temps s'avia agreujat era el motiu. Em sap mes mal de lo normal , per el esforç que Jose a fet per este equip, apart de que es un xaval molt responsable al que li agrada molt practicar tot tipus d'esport i en especial futbol. Vaig intentar fer el posible per-ha que recapacitara i pensara un poc en gelat la decició pero no vaig poder fer res. Al dia seguent es confirmava la noticia els metges donaven una ultima solició, que no es altra que el quirofan i tampoc donaven cap garantia. La bona noticia es que continuará amb nosaltres en la directiva desempenyant el mateix paper que abans, epere que aço no el fatja baixar la intensitat que a portat fins ara.
Per ultim dir que l'orba jugara este diumenge a les 17:00 en la marjal contra el teulada. Esperem l'asistencia de l'aficció.

3 comentarios:

  1. Anim Jose!!! pijor es lo que li va passar a De la Red. Ad+ als sopars encara pots vindre igual i acabr diguent ui follem jajaja. anim crak!!

    ResponderEliminar
  2. Que llegaria no estiga es una baixa molt important, deixarem de vore per la banda el jugador elegant, al qual no li fa falta correr per a conseguir jugades de perill, a més, jo personalment el trobare a faltar perque era un plaer compartir la banda en molts partits amb ell. Aixina que anim i espere que continues desempenyant la teua funcio com a directiu i com a tito llegaria, que se que axo tame t'agrada prou!!jeje

    ResponderEliminar
  3. molt extrany no vore al gran 23 per la banda!! anim tino!!

    ResponderEliminar